پیغام عبدالکریم به باشگاه پرسپولیس: نمی‌توانم برگردم معاون سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد: حضور مسئله اصلی انتخابات است رودربایستی پنهانی پیشکسوتان استقلال: جانشین آتیلا حجازی نمی‌شویم قهرمانی آزادکار مشهدی در آسیا قلعه‌نویی: مطمئناً به جام‌جهانی صعود می‌کنیم زمان مسابقات ایران در مرحله سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ قرعه‌کشی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ | فرار شاگردان قلعه‌نویی از گروه مرگ برنامه کامل مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ + نمودار حذفی نتیجه بازی پرتغال و گرجستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل ها و خلاصه بازی| شاهکار یاران گولیسیانی نتیجه بازی ترکیه و جمهوری چک در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل ها و خلاصه بازی| صعود قاطع ترک‌ها تمدید یک ساله وحید امیری با پرسپولیس + عکس پخش زنده بازی پرتغال و گرجستان در یورو ۲۰۲۴ (۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی جمهوری چک و ترکیه در یورو ۲۰۲۴ (۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اسلواکی و رومانی در یورو ۲۰۲۴ (۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی بلژیک و اوکراین در یورو ۲۰۲۴ (۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه بازی اوکراین و بلژیک در یورو۲۰۲۴+ ویدئو خلاصه بازی| صعود شکننده بلژیک
سرخط خبرها

تاریخ و ساعت بازی رم و اسلاویاپراگ در لیگ اروپا | سردار فرصت خودنمایی در اروپا را هم پیدا می‌کند؟

  • کد خبر: ۱۹۳۳۸۱
  • ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷
تاریخ و ساعت بازی رم و اسلاویاپراگ در لیگ اروپا | سردار فرصت خودنمایی در اروپا را هم پیدا می‌کند؟
تیم‌های آاس رم و اسلاویاپراگ در اولین دور بازی‌های برگشت لیگ اروپا پنجشنبه ۱۸ آبان به مصاف هم می‌روند.

به گزارش شهرآرانیوز، دور برگشت لیگ اروپا از پنجشنبه ۱۸ آبان با برگزاری ۱۶ بازی در نقاط مختلف اروپا آغاز خواهد شد که در یکی از حساس‌ترین این دیدار‌ها به خصوص برای ایرانیان، تقابل رم و اسلاویاپراگ در جمهوری چک از گروه G است.

اسلاویاپراگ و رم برای برگزاری هفته چهارم لیگ اروپا پنجشنبه ۱۸ آبان از ساعت ۲۱:۱۵ به مصاف هم می‌روند.

شاگردان مورینیو در سه بازی نخست خود در لیگ اروپا به پیروزی رسیده و با ۹ امتیاز در صدر جدول گروه خود قرار دارند و شانس اول صعود به عنوان تیم صدرنشین به مرحله بعدی هستند. اسلاویاپراگ نیز ۲ دیدار ابتدایی خود را با پیروزی پشت‌سر گذاشته و تنها مقابل رقیب مستقیم خود یعنی رم با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورده است.

رم در صورت پیروزی در این دیدار صعود خود به مرحله بعد را قطعی خواهد کرد و ۲ دیدار آتی شاگردان مورینیو در لیگ اروپا تشریفاتی خواهد بود. در سوی دیگر اسلاویاپراگ نیز در صورت پیروزی می‌تواند در صدر گروه G به رم برسد و برای صدرنشینی در این گروه تا هفته‌های پایانی رقابت کند، اما در صورت شکست برابر رم فرصت صدرنشینی را از دست داده و در ۲ هفته پایانی باید برای صعود از گروهش با رقبایش بجنگد.

چهره ویژه این مسابقه به خصوص برای هواداران در ایران، سردار آزمون، مهاجم جدید رم است. ملی‌پوش کشورمان که در آخرین دیدار رم مقابل لچه در دقیقه ۷۳ به میدان آمد، موفق در دقیقه ۹۱ گل تساوی‌بخش تیمش را به ثمر برساند تا مانع از شکست رم برابر لچه شود. گلی که باعث شد ورق به سود رمی‌ها برگردد و لوکاکو در دقیقه ۹۴ گل پیروزی‌بخش رم را به ثمر برساند تا شاگردان مورینیو پیروزی را جایگزین شکست برابر لچه کنند.

سردار آزمون که از ابتدا به نظر می‌رسید مهره ثابت نیمکت رم باشد، در اندک دقایقی که مورینیو به او فرصت حضور در زمین داده موثر واقع شده و به غیر از درخششی که مقابل لچه از خود به نمایش گذاشت، در دیدار برابر مونتسا نیز در یکی از گل‌های تیمش تاثیرگذار ظاهر شد.

حالا با وجود خودنمایی سردار آزمون باید منتظر ماند که مورینیو این بار در لیگ اروپا که بازی حساسی نیز پیش‌رو دارد مجددا از ستاره ایرانی تیمش در جریان بازی استفاده خواهد کرد و یا از دیگر مهاجمان باسابقه خود برای شکست اسلاویا بهره خواهد برد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->